§1 Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług przez sklep internetowy PROJEKT-RELAX, którego właścicielem jest PROJEKT-RELAX Piotr Pluskota. i siedziba w: województwo MAŁOPOLSKIE powiat WIELICKI, gmina/dzielnica/delegatura GDÓW adres: GDÓW 979, 32-420 GDÓW, NIP 683-20-94-693, REGON 367256962.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu.
- Sklep dostępny jest w Internecie na witrynie www.projekt-relax.pl, („Witryna”).
- Produkty („Produkty”) to wszelkie towary i usługi, które Klient („Klient”) może nabyć w Sklepie.
- Wszelkie Produkty posiadają deklaracje producentów o zgodności z obowiązującymi normami obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej.
- Warunkiem dokonania zakupu w Sklepie jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia („Zamówienie”), wraz z zaakceptowaniem zawartych w formularzu warunków i kosztów dostawy.
- Zamówień w Sklepie mogą dokonywać tylko osoby pełnoletnie.
- Wszystkie ceny podane w Witrynie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich (PLN). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
- Cena wyświetlana przy Produkcie nie obejmuje opłaty za dostawę. Koszt dostawy zostanie dołączony do wartości zakupionego towaru. Zatem na ostateczny koszt zamówienia składają się cena Produktów oraz cena przesyłki.
- Na każdy towar oraz na koszt przesyłki Sklep wystawia rachunek lub na życzenie Klienta fakturę VAT.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.. , na podstawie Regulaminu usług dostępnego pod adresem: http://www.payu.pl/pliki-do-pobrania?page=1
- Klient ma możliwość zapoznania się z kodeksem dobrych praktyk przedsiębiorców. Kodeks dobrych praktyk znajduje się w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Aktualne brzmienie Ustawy jest dostępne pod adresem http://isap.sejm.gov.pl
§2 Składanie zamówień
- Ilość oferowanych Produktów w ramach Sklepu jest zmienna i podlega stałej aktualizacji.
- Sklep zastrzega sobie prawo odwołania lub ograniczenia części oferty lub zmiany asortymentu bez podania przyczyn.
- Zamówienia będą przyjmowane według kolejności ich otrzymywania do momentu wyczerpania zapasów w magazynie. Zgłoszenia są przyjmowane 24 h/dobę za pośrednictwem Witryn.
- Klient zobowiązany jest do podania dokładnego adresu e-mail oraz numeru telefonu celem potwierdzenia zamówienia oraz jego szczegółów.
- Nieprawidłowo wypełnione formularze Zamówienia nie będą przyjmowane.
- Zamówienia będą rozpatrywane w ciągu 24h roboczych od dnia ich złożenia.
- Warunkiem realizacji Zamówienia jest jego potwierdzenie przez Sklep dokonane e-mailem z informacją o przyjęciu Zamówienia.
- W przypadku braku potwierdzenia lub braku odmowy realizacji Zamówienia ze strony Sklepu w ciągu 24 godzin roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
- W przypadku wybranej płatności przelewem, Zamówienie będzie realizowane po wpłynięciu należnej kwoty na konto Sklepu. Zamówienia, dla których nie dokonano płatności w ciągu 7 (siedem) dni od daty ich potwierdzenia przez Sklep zostają anulowane.
- Czas realizacji zamówienia biegnie od momentu prawidłowego potwierdzenia zamówienia.
§3 Dostawa
- Sklep nie realizuje dostaw zagranicznych.
- Przesyłki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku.
§4 Płatności
- Sklep oferuje następujące formy płatności:
* przelewem – przesyłka zostanie wysłana po wpływie pieniędzy na rachunek bankowy Sklepu (zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu przelewu).
Nr rachunku bankowego:
Idea Bank: 82 1950 0001 2006 0029 0303 0001
* Kartą kredytową oraz e-przelewem.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU Sa. - Kwoty przedpłacone za nie zrealizowane produkty będą zwracane na konto Kupującego.
- W przypadku wyboru płatności przelewem, kartą kredytową lub e-prelewem na wpłatę czekamy 7 dni. Jeżeli wpłata nie nastąpi w tym terminie, to zamówienie zostanie anulowane.
§5 Reklamacje, Rękojmia
- Sklep ma prawny obowiązek dostarczenia produktów bez wad. Nie dotyczy to wad, które zostały wskazane w opisie produktu i które były podstawą obniżenia jego ceny.
- W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
- Klient może zgłosić przysługujące mu roszczenia z tytułu rękojmi w szczególności listownie na adres: GDÓW 979, 32-420 GDÓW lub za pomocą wiadomości e-mail na adres: kontakt@projekt-relax.pl.
- Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz opis reklamacji (nie jest to obligatoryjne).
- Koszty poniesione przez Klienta związane z przesłaniem Produktu do reklamacji zostaną zwrócone Klientowi po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji do wysokości kosztu paczki pocztowej ekonomicznej.
§6 Zwrot Towaru, Odstąpienie od Umowy
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, ma prawo do zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni liczonych od daty odbioru przesyłki poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać listownie na adres P.Pluskota GDÓW 979, 32-420 GDÓW , lub mailowo na adres kontakt@projekt-relax.pl.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do odesłania zwracanych produktów. Klient ma obowiązek uczynić to niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Zwracany produkt musi być kompletny oraz w stanie niezmienionym. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
- Klient zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy od której odstąpił na własne ryzyko oraz koszt.
- Sklep dokona zwrotu należności za zwrócony produkt niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenie o odstąpienia od umowy. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- W przypadku gdy Klient odstępuje od umowy w całości, tzn. zwraca wszystkie produkty zakupione w ramach jednego zamówienia, Sklep zwróci Klientowi również poniesione przez niego koszty dostarczenia produktu do Klienta. Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sklep prosi Klienta o wyrażenie zgody na zwrot płatności przelewem na rachunek bankowy Klienta i przesłanie jej wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, gdyż ten rodzaj zwrotu jest najszybszy i najwygodniejszy dla Sklepu. Klient nie ma obowiązku wyrażania tej zgody.
§7 Ochrona danych osobowych
- Sklep zapewnia poufność zgromadzonych informacji o Klientach zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych. Dane osobowe zawarte w zamówieniu są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz. 883. W szczególności zbiór danych osobowych jest zgłoszony w GIODO (Nr księgi: 134235, Nr zgł.: 016464/2013).
- Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.
- Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dane osobowe Klienta zostaną wprowadzone do bazy danych Sklepu w celu realizacji Zamówienia.
- Zarejestrowane dane mogą zostać użyte w celach marketingowych poprzez przesłanie informacji handlowych na zarejestrowany adres e-mail, jednak tylko w wypadku, gdy Klient się na to zgodzi podczas rejestracji.
- Klient ma prawo do poprawiania swoich danych osobowych w każdej chwili po zalogowaniu się do naszego Sklepu, w tym również może wycofać zgodę na przesyłanie materiałów marketingowych. Klient ma prawo do skasowania swoich danych po uprzednim kontakcie z obsługą Sklepu poprzez dane kontaktowe wymienione na końcu Regulaminu.
§8 Postanowienia końcowe
- Ceny produktów wyrażone są w złotych polskich za 1 szt. i zawierają podatek VAT.
- Każdy Klient otrzymuje od Sklepu na dowód zakupu towaru rachunek. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT, należy wtedy podać dane do faktury oraz NIP. Dokonując zakupu w Sklepie Klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury VAT bez podpisu.
- Niniejszy regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady składania zamówień w Sklepie. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu i jest każdorazowo związany jego postanowieniami z chwilą dokonania Zamówienia.
- Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi prosimy kierować do:
PROJEKT-RELAX
Piotr Pluskota
Gdów 979
32-420 Gdów
e-mail: kontakt@projekt-relax.pl
tel.: 533 122 437 w dni robocze:
– pon. -sob. w godz. 08:00 – 20:00, - Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01 Maja 2018 roku.
Za zakupy w PROJEKT-RELAX zapłacisz:
Przelewem
- płacisz po złożeniu zamówienia. Numer konta przyślemy Ci w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji. Przesyłka zostanie wysłana dopiero gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. O wysłaniu paczki poinformujemy Cię osobnym mailem.
Kartą lub e-przelewem
- akceptujemy karty Visa oraz MasterCard. Należność jest pobierana w momencie złożenia zamówienia.
- rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU.
Dowód zakupu:
Do każdego zamówienia dołączamy rachunek. Jeżeli życzysz sobie fakturę na firmę zaznacz odpowiednie pole w momencie składania zamówienia i koniecznie uzupełnij numer NIP.
Zamówienia realizujemy tylko na terenie Polski.